Jag vet att jag inte har uppdaterat på så sjukt länge men jag har typ nästan glömt bort det för jag alltid har så mycket att göra! Men jag kan göra en kort sammanfattning om typ hur det har varit på senaste tiden.. I julklapp fick jag inte så mycket bara typ en väska, smink och typ lite annat. Nyår firade jag och mina föräldrar bara hemma och kollade på folk som tände fyrverkerier utanför vårt hus. Sen det 24/1 var det min födelsedag och då fick jag äntligen min iPhone 4s!! Och så fick jag en victoria's secret pyjamas och en necessär med Love spell serien i (body mist, body Wash och body lotion) sen så fick jag lite småsaker bara! I måndags blev jag klar med mitt nya program! Sen har det inte hänt så mycket idag hade jag ingen tuff dag (gjorde ingenting för jag va så trött!) men aa... det var det!! Ses i nästa inlägg Kram Lily❤️






Kommentera

Publiceras ej